Sobre quen pode e quen non pode participar

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Re: Sobre quen pode e quen non pode participar

Mensaje  suso el Lun Mayo 23, 2011 5:40 am

andalvgarbin escribió:He estado viendo muy detenidamente todos los informativos, no se si os habéis fijado en que SIEMPRE el periodista busca etiquetar a la persona:

¿Quien eres?
derechas o izquierdas
parado o trabajando
joven o viejo
azul o rojo
anti-sistema o partidista
.....

Si realmente queremos un cambio es hora de dejar de lado NUESTROS INTERESES PARTICULARES (que es en realidad lo que hacen los políticos y demás) para centrarnos en aquello QUE NOS UNE....

....y lo que realmente nos une es que todos somos CIUDADANOS, que todos somos PERSONAS, que todos queremos las mismas OPORTUNIDADES...

Yo estoy indignado con LOS POLÍTICOS CORRUPTOS, pero estoy MUCHO más indignado con LOS POLÍTICOS que se dicen HONESTOS que lo PERMITEN y no hacen NADA.

Si realmente queremos tomar conciencia, empecemos por dejar nuestras ETIQUETAS en casa y empecemos por lo que en realidad SOMOS... SERES HUMANOS.....y CIUDADANOS.

No cometamos el FRECUENTE ERROR de VER LA PAJA EN EL OJO AJENO. ¡¡¡No es tu causa!!!! .ES NUESTRA CAUSA.

Yo antes de llevar una bandera me preguntaría ¿Aporta algo este símbolo o bandera a esta causa o simplemente me sirve a mi y a mis intereses particulares?

¿Quién eres sin tu símbolo? .....

Si debe haber un SÍMBOLO, tiene que ser uno que NOS UNA A TODOS LOS CIUDADANOS si realmente QUEREMOS SUMAR.

En acampadasol lo tienen muy claro no sé porque aquí no?

¿Acaso no podemos SER nosotros MISMOS?

O problema xa non é só ese. Se miras máis arriba poderás ver como eu aínda que fose sen símbolos, aínda que non falase do meu partido en nada relacionado co movemento, pois non teño lexitimidade para apoiar unha causa que busca unha democracia máis xusta. Simplemente por iso, por pertencer a unha organización. Como di santovaron hai pegatinas da CNT, e tamén algúns pintan a A da anarquía. Non sei, eu penso que se alguén vai a facer campaña ou falar das excelencias do seu partido onde estamos todos, débese invitar a esa persoa a que abandoe o movemento, pero se simplemente vas a colaborar como persoa individual, non vexo o problema. Moita xente non tiña problema, con isto, pero hai outra á cal escócelle bastante. Pero si que estou totalmente dacordo contigo se deixamos as etiquetas en casa, non debe haber problema. Digo eu que por sentirme máis afin a un ou outro partido non teño menos dereito a apoiar unha causa que defende unah democracia máis participativa e un reparto da sociedade máis xusto.

suso

Ver perfil de usuario

MIRALO

Mensaje  andalvgarbin el Lun Mayo 23, 2011 6:21 am

Entrevista a uno de DERECHAS
No es lo que piensas

http://www.youtube.com/watch?v=yvq3Rjnjz0g&feature=youtu.be

andalvgarbin

Ver perfil de usuario

Mensaje  tímida el Lun Mayo 23, 2011 7:24 am

"Yo antes de llevar una bandera me preguntaría ¿Aporta algo este símbolo o bandera a esta causa o simplemente me sirve a mi y a mis intereses particulares?

¿Quién eres sin tu símbolo? ....."

Estasme xulgando: dando a túa opinión sobre o meu comportamento, pero que ti non o compartas non che dá dereito a censuralo. Eu levarei o que crea apropiado, porque me represento a min mesma.

Ou se trata dunha convocatoria ABERTA, ou se trata dunha convocatoria na que non se levan símbolos. O curioso é que un movemento que pretende ser tan democrático, sexa o primeiro (supoño que da historia) que faga convocatorias de protestas públicas nas que non chega só con compartir os motivos da reivindicación, hai unhas esixencias a maiores.

Eu asistín a muitas manifestacións nas que había bandeiras españolas republicanas, e nunca se me ocorreu pensar que podía pretender que non as levasen porque eu non me sinto española. Simplemente pensaba: nisto, a esquerda galeguista e a esquerda españolista, coincidimos. E iso, eu creo que acredita máis o movemento

tímida

Ver perfil de usuario

Mensaje  tímida el Lun Mayo 23, 2011 7:29 am

que esteamos todos acredita máis este movemento.

tímida

Ver perfil de usuario

Mensaje  Adrian el Lun Mayo 23, 2011 5:42 pm

Stalis... eu recoñezo que a "voz" fixo unha campaña, pagada, por suposto, no seu momento contra o nacionalismo galego. Pero iso é unha cousa, e outra ben distinta falar con coñecemento. O BNG, que hoxe vemos que agás honrosas excepcións (Pontevedra, Gondomar...), cae en picado; e cae en picado porque o discurso é un, e as políticas no campo son outras. Para non extenderme, direite que o tan denigrado pola dereita e ensalzado polo nacionalismo galego Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar foi unha aposta de parte do BNG, e había outra parte que non estaba para nada de acordo; incluso sei que, independentemente dos resultados de marzo de 2009, de seguir o bipartito a cousa pintaba mal para moita xente traballadora nese Consorcio. Quería aclararcho para que non se me tildase de xeito estereotipado.

Polo demáis, hoxe teño máis claro ca onte que este movemento, agás que comece a moverse de verdade, acabarase por diluir... porque hay moitas "putas", cada vez máis, que queren chegar ao meollo do cotarro e instrumentalizalo. E co tempo verédelo todos e todas. Foi bonito mentres durou.

E Suso, insisto, non o entendo; se estas concentracións eran para as personas que non nos sentiamos representados por ninguén, non entendo como alguén coma ti, que tiña claro os seus ideais dentro dun partido, esté aquí. Non insultes a miña intelixencia.

Adrian

Ver perfil de usuario

Mensaje  Santo varón el Lun Mayo 23, 2011 7:48 pm

Aquí pasa unha cousa que impide que un manifeste públicamente o seus simbolos.

Algúns, quizais poucos, dos que aquí nos concentramos creemos que o BNG tamén forma parte do problema, e que tamén el debe de CAMBIAR.

Polo tanto, no debería de estar el polo medio, e os pertencedes ao partido, supoño que teredes medios desde dentro para pedir o cambio.

O feito de considerar mellor que ninguén lebe símbolos non creo que sexa censura, senón algo convinte. Como cando o BNG non menciona o independentismo nos seus programas, ninguén llo prohibe, pero a el convenlle.

Eso non quita, de que os propios membros do partido (cos direxentes do partido a cousa cambia, xa que é moi dificil velos a titulo persoal) poidan acampar, pero non confundamos a xente facendo creer que é una acampada do BNG.

Digo BNG como quen dí CNT, anarquistas, comunistas, e algún de extrema dereita que tamen se quere subir ao carro, e o que é peor, pretende facer creer que encabeza esto...

Gracias, agardo non molestar.

Santo varón

Ver perfil de usuario

Mensaje  suso el Lun Mayo 23, 2011 7:57 pm

Santo varón escribió:Aquí pasa unha cousa que impide que un manifeste públicamente o seus simbolos.

Algúns, quizais poucos, dos que aquí nos concentramos creemos que o BNG tamén forma parte do problema, e que tamén el debe de CAMBIAR.

Polo tanto, no debería de estar el polo medio, e os pertencedes ao partido, supoño que teredes medios desde dentro para pedir o cambio.

O feito de considerar mellor que ninguén lebe símbolos non creo que sexa censura, senón algo convinte. Como cando o BNG non menciona o independentismo nos seus programas, ninguén llo prohibe, pero a el convenlle.

Eso non quita, de que os propios membros do partido (cos direxentes do partido a cousa cambia, xa que é moi dificil velos a titulo persoal) poidan acampar, pero non confundamos a xente facendo creer que é una acampada do BNG.

Digo BNG como quen dí CNT, anarquistas, comunistas, e algún de extrema dereita que tamen se quere subir ao carro, e o que é peor, pretende facer creer que encabeza esto...

Gracias, agardo non molestar.

Non todos dentro do BNG somos indepentistas tampouco. Ninguén quere facer creer que sexa unha acampada do BNG. Eu non quero exista unha forza política detrás de todo isto. Que eu me sinta identificado cas ideas do BNG non quere dicir que a xente que estea alí se teña que sentir identificada cas mesmas. A min dame igual, todo o mundo ten as súas propias ideas. Pero porque eu teña certas ideas ou identificación con un partido non quere dicir que non poida reclamar unha democracia máis xusta e representativa, un maior control sobre o sistema financeiro, etc.

Que o BNG ten que cambiar, por suposto, e moito. Pero creo que ese non é o debate.

suso

Ver perfil de usuario

Mensaje  Santo varón el Lun Mayo 23, 2011 8:02 pm

Non o decía por ti suso, e pusen o BNG a modo de exemplo polos anteriores post..

E estou dacordo contigo en que pode participar todo aquel que queira o cambio.

So que a veces teño medo que algo no que tanto creo, se acabe por que moitos queren arrimar a ascua a sua sardiña.

Espero terme explicado. E disculpas se ofendín a alguén.. o meu non é a dialéctica.

Santo varón

Ver perfil de usuario

Mensaje  Santo varón el Lun Mayo 23, 2011 8:12 pm

Por cierto.. También caben las derechas

Santo varón

Ver perfil de usuario

Mensaje  suso el Lun Mayo 23, 2011 8:14 pm

Adrian escribió:Stalis... eu recoñezo que a "voz" fixo unha campaña, pagada, por suposto, no seu momento contra o nacionalismo galego. Pero iso é unha cousa, e outra ben distinta falar con coñecemento. O BNG, que hoxe vemos que agás honrosas excepcións (Pontevedra, Gondomar...), cae en picado; e cae en picado porque o discurso é un, e as políticas no campo son outras. Para non extenderme, direite que o tan denigrado pola dereita e ensalzado polo nacionalismo galego Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar foi unha aposta de parte do BNG, e había outra parte que non estaba para nada de acordo; incluso sei que, independentemente dos resultados de marzo de 2009, de seguir o bipartito a cousa pintaba mal para moita xente traballadora nese Consorcio. Quería aclararcho para que non se me tildase de xeito estereotipado.

Polo demáis, hoxe teño máis claro ca onte que este movemento, agás que comece a moverse de verdade, acabarase por diluir... porque hay moitas "putas", cada vez máis, que queren chegar ao meollo do cotarro e instrumentalizalo. E co tempo verédelo todos e todas. Foi bonito mentres durou.

E Suso, insisto, non o entendo; se estas concentracións eran para as personas que non nos sentiamos representados por ninguén, non entendo como alguén coma ti, que tiña claro os seus ideais dentro dun partido, esté aquí. Non insultes a miña intelixencia.

Non insultes ti a miña intelixencia, que por moito repetir certas cousas non van a ser máis certas. Non paras de ir a falar do tema das políticas do BNG, etc. Estás sendo o primeiro en politizar a discusión. A conversa aquí non versa sobre as políticas que fan uns e outros, iso o decide cada quen informándose. Eu teño a miña opinión, en moitas cousas parecida á túa (non considero o meu partido como ente perfecto nin moito menos), pero non se trata de expoñer a opinión de cada un sobre un partido concreto. Senón, por suposto que che dou a razón nos mil erros que se cometeron dende o partido e en que se defraudou a moitos dos votantes. Pero e que iso non ten que ver, nin moito menos, co que se está a debatir aquí. Estas concentracións non eran exclusivamente para quen non se sentía representado, senon os anarquistas nunca se van a sentir representados por un parlamento. Aqui hai xente de todo tipo, dende a que quere un cambio no sistema, ata a que quere derrocalo por completo, pasando por quen só pide unha reforma da lei electoral. Dende o primeiro día pudiches ver falar a xente que so estaba alí porque as hipotecas asfixiábano, porque se estaban perdendo dereitos sociais básicos, etc Hai unha gran cantidade de motivos para protestar. Que eu estea dentro dun partido non quere dicir que non teña una opinión persoal ó marxe do mesmo. Eu estou en contra do modelo económico que se está a aplicar e do cal se quere cada vez desregularizar máis, estou en contra da lei electoral (non apoio a circunscripción única que se propón), estou en contra da corrupción permitida nos integrantes de partidos (sexan da cor que sexan). O que non une a todos é a necesidade dun cambio, dun novo rumbo, e a exisencia dunha maior responsabilidade dos políticos. E insístoche en que non hai ninguén que non teña ideoloxía e se sinta máis próximo as ideas defendidas por uns ou outros. Eu estiven alí e incluso estaba cos que máis ou menos organizaban o tema (sabían que eu pertencía a un partido) e non falamos do meu partido en ningún momento. Únicamente se falou do tema cando mentres descansábamos un me preguntou a que partido pertencia e a nivel xeral me preguntou que facía un simpatizante, é dicir, de que se encargaba. Non entendo onde ves ti o problema.

Por certo, eres o que facía os servizos médicos por pontevedra? que estaba a segunda noitede acampada?

suso

Ver perfil de usuario

Mensaje  suso el Lun Mayo 23, 2011 8:18 pm

Santo varón escribió:Non o decía por ti suso, e pusen o BNG a modo de exemplo polos anteriores post..

E estou dacordo contigo en que pode participar todo aquel que queira o cambio.

So que a veces teño medo que algo no que tanto creo, se acabe por que moitos queren arrimar a ascua a sua sardiña.

Espero terme explicado. E disculpas se ofendín a alguén.. o meu non é a dialéctica.

Nada home. E que quero deixar claro que eu son o primeiro que pensa que se un partido se identifica co movemento isto se vai a merda porque por un lado a xente estará á defensiva e por outro lado ese partido non vai a representar á maioría, polo que moitos se afastarán. Pero non todo o mundo entende que a unha persoa non lle poidan mover só os intereses partidistas, senón que lle poida mover o que sexa mellor para a maioría.

suso

Ver perfil de usuario

Mensaje  acrata el Lun Mayo 23, 2011 8:53 pm

No suelo asistir a manifestaciones por lo contaminado que suelen estar con símbolos y banderas…pero no asisto y punto, no recrimino a nadie que no las lleve. El 15 de Marzo estuve con todos vosotros precisamente por la ausencia de estas. Creí que no era premeditado… A partir de ahí parece que empieza a madurar un movimiento donde a medida que pasa el tiempo se consolida el fondo…. He asistido a tres asambleas ilusionado para participar.

Tengo claro que no me siento representado por este movimiento. Tratan de aglutinar gente porque parece ser que “cuantos más mejor” con un discurso de buenas intenciones pero sin libertad para poder posicionarse en lo que ellos consideran reprobable o inadecuado, que no es más que la diversidad. Se está utilizando lo que ellos llaman asambleas como poder de convocatoria, para captar y convencer a gente más que para debatir y compartir diferencias lógicas. Parece que lo único que importa es que estamos indignados con la situación actual y que hay que ser cívicos (¿) . Yo no estoy indignado con los políticos sino con la intolerancia, injusticia y sobre todo la coerción, venga de donde venga. No creo que la violencia como herramienta pero de ahí a la complacencia legalista va un trecho. De todas formas estaría dispuesto a debatirlo, de ahí este mensaje.

¿Qué miedo se tiene a que se politice el movimiento? Es inevitable y sano, ya que nos da la opción de elegir libremente si comprometernos o apartarnos. De hecho ya está politizado con tanta uniformidad y buena imagen que se le quiere dar. en su fondo está lleno de lo mismo de siempre, retórica, prejuicio y búsqueda de la uniformidad para la consecución de un supuesto mismo fin . aplausos y más aplausos como en cualquier mitin.
Yo no creo en símbolos ni proclamas de ningún tipo. Nunca he votado, no creo en partidos, sindicatos, etc. Pero la realidad es que la mayoría de la gente sí. Con la excusa de la instrumentalización, le están dando la espalda a mucha gente con energía y compromiso, a los que pensamos que es sano debatir, posicionarse, compartir ideologías para combatir el condicionamiento que todos podamos tener… el veto o reproche a ese condicionamiento creo es equivocado, más que nada porque tarde o temprano surgirán las diferencias, y se diluirá cualquier atisbo de energía . Creo que en vuestro afán por que ningún partido o grupo se apropiara del movimiento lo habéis inconscientemente secuestrado vosotros, autoproclamándoos ciudadanía, cayendo en el mismo error de a los que tanto teméis. Aceptáis las diferencias y a la vez pretendéis uniformar un criterio, no lo entiendo. Lo siento pero para mi la base debe ser la libertad.

Por otra parte, en la asamblea de ayer quedó demostrado que soys un movimiento, al menos en Vigo, jerarquizado. Donde los organizadores y acampados tenéis sino privilegios sí preferencia y poder. No se debería condicionar una votación como lo habéis hecho a la mínima discrepancia. Muchas obviedades que os unen, pero si hay una diferencia de criterio, sale a relucir el yo hago más o lo paso peor. Diferenciar entre quien acampa/ organiza de quien no, ha sido un grave error. Pero lo peor es como se ha condicionado el voto en segunda vuelta (“podeis votar a favor o en contra pero RECORDAD QUE TAMBIEN PODEIS ABSTENEROS). Casi nadie se opuso. Ahí dije no más.

Siento ser tan crítico, me quedo con que ha sido una bonita experiencia, y para mí un intento muy loable por vuestra parte de querer cambiar las cosas .
[justify]

acrata

Ver perfil de usuario

Mensaje  Adrian el Lun Mayo 23, 2011 9:30 pm

Ao mellor o ríxido son eu. Ao mellor o errado son eu. Evidentemente, eu non teño a verdade absoluta sobre as cousas, pero téñome por unha persona racional que entende as cousas e as interpreta con toda a obxectividade posible. Este movemento xurde pola indignación e o descontento dunha pequena parte da cidadanía (a inmensa maioría parebe ben contenta, ou polo menos os resultados electorais en España así o demostran) cos partidos políticos... con TODOS OS PARTIDOS POLÍTICOS, por faceren políticas exclusivamente centradas nos seus intereses, e porque os partidos maioritarios, que son os que teñen alternativa de goberno, están a mercede dos mercados e das entidades financeiras, por non falar doutros poderes fácticos. Polo tanto, sigo sen poder entender cómo é posible que persoas que abertamente din que teñen unha ideoloxía enmarcada nun partido político pode participar; porque se eu pertenzo ao partido político X, e eu entendo que todos os partidos están a facelo de cú, paso do partido X, porque non estou contento co partido X.

Polo tanto, aquí dase a primeira contradición; que unha persoa defenda os principios destas movilizacións e acampadas, pero á vez seguen a pertencer aos partidos contra os que supostamente se moviliza a xente...

Por outro lado, as acampadas están inmersas, na miña opinión, nunha confusión crecente. Eu pasei en varias ocasións polas asambleas en Vigo, e recoñezo que houbo xente con propostas moi interesantes, pero moita xente vai a contarlle ao mundo as súas soflamas, que unha cousa é facer propostas e que todas sean lexítimas, e outra ben distinta é retrotraernos ao século pasado, e aquí todos nos entendemos e todos sabemos de qué vamos. Ademais, dase a particularidade de que de boa parte da xente que pasou polas concentracións acabou por votar a partidos maioritarios, polo que realmente, se se pretende que esta movilización non decaia, xa vai sendo hora de establecer unha rede a nivel estatal, organizar algún tipo de coordinación ainda que sexa a nivel provincial ou autonómico, e promover manifestacións nas que se poida integrar a moita máis xente... porque ao final isto é do que vai a ter que versar a cousa...

O tema das asambleas acabará por diluirse... e neste punto lembro un estrato de "Terra e liberdade" de Loach, logo de que as milicias conquistan un pobo en mans dos fachas... As taifas non benefician a ninguén... Ou realmente a cousa se move con un par ou tres de obxectivos claros e compartidos a nivel estatal, ou isto non durará moito máis alá dun par de semanas máis.

Adrian

Ver perfil de usuario

Mensaje  andalvgarbin el Lun Mayo 23, 2011 10:53 pm

tímida escribió:

"Yo antes de llevar una bandera me preguntaría ¿Aporta algo este símbolo o bandera a esta causa o simplemente me sirve a mi y a mis intereses particulares?

¿Quién eres sin tu símbolo? ....."

Estasme xulgando: dando a túa opinión sobre o meu comportamento, pero que ti non o compartas non che dá dereito a censuralo. Eu levarei o que crea apropiado, porque me represento a min mesma.

Ou se trata dunha convocatoria ABERTA, ou se trata dunha convocatoria na que non se levan símbolos. O curioso é que un movemento que pretende ser tan democrático, sexa o primeiro (supoño que da historia) que faga convocatorias de protestas públicas nas que non chega só con compartir os motivos da reivindicación, hai unhas esixencias a maiores.

No se en que sientes que te estoy juzgando. Yo no soy quien para juzgarte, simplemente te he invitado a que te juzgues a ti misma a través de una pregunta.

En mi opinión no creo que tenga que ser excluyente. Creo que es una convocatoria ABiERTA sin símbolos.

Para conseguir tus sueños O TUS OBJETIVOS SIEMPRE hay ALGO que ABANDONAR en el camino. (Tiempo, Dinero, hábitos...)

¿Que estás dispuest@ a abandonar por alcanzar tus SUEÑOS?

¿Como puedes pretender que OTROS CAMBIEN si tu NO CAMBIAS?

Entiendo que CAMBIAR no SIGNIFICA dejar de ser, sino MEJORAR lo que ya se ES.

Quizás y solo quizás ¿Que resultados crees que obtendrías si hicieras las cosas de diferente forma?

andalvgarbin

Ver perfil de usuario

Mensaje  Antía el Lun Mayo 23, 2011 11:24 pm

Isma escribió:
E voltando ao debate, o feito de portar símbolos fai que deixe de ser un movemento social e pase a ser un movemento de grupos políticos. ¿Gustaríache ver a acampada chea de bandeiras do BNG, de EU ou do PP? Se así fose, este movemento apartidista deixaría de selo, e perdería todo o sentido que ata agora ten.

O primeiro día que fun a asamblea un rapaz, creo que era portugués, que entendo que forma parte da organización xa que está alí sempre, e colle o micro moitas veces entre intervención e intervención, na súa intervención o UNICO partido que citou cando falaba de votar a partidos minoritarios foi " UPYD " non me faledes de que esto non se pode politizar anda... que me da a risa...

Durmín un día na Farola porque me parece un movemento que podería ter futuro se as cousas se fan como deben facerse e sen prexuizos previos, pero e que xa teño visto varios detalles por parte de xente da organización que me dan que pensar, sen ir máis lonxe, o xoves cando estabamos na asamblea había unha rapaza pedindo firmas para apoiar o movemento e unhas persoas maiores dixéronlle que eles firmaban pero que habería que pensar en facer tamén algúns dos papéis en Galego como en Cataluña (en catalán); a rapaza contestou, e hai bastantes testigos, " a mi el BNG me da por el culo" ao que o home lle respondeu "penso que o galego non é patrimonio do BNG senón de Galicia" esas dúas persoas se foron pouco despóis. Pareceume absolutamente lamentable, para estar na organización de algo primeiro hai que ter dous dedos de frente e saber algo da historia do do sitio onde vives. É unha falta de respeto inxustificable solo fruto da ignorancia.

Ainda así seguirei asistindo as asambleas porque confío nas posibilidades de esto ainda que rexeite moitas das formas que están a utilizar algunha xente que o "leva" .

Antía

Ver perfil de usuario

Mensaje  eochaid el Miér Mayo 25, 2011 4:27 am

Pero pode un representante político ou un afiliado a un partido que estexa na asamblea desvincularse do seu partido? E qué acontece se, por un casual, as opinións que espresa están perigosamente preto das directrices ou ideoloxías dese partido?

eochaid

Ver perfil de usuario

Mensaje  Adrian el Miér Mayo 25, 2011 4:37 am

Aí deches eochaid... o que eu lle dicía a Suso... Que non entendo que iso suceda... ou estás nun sitio, ou estás no outro... e se estás nos dous... chéirme mal...

Adrian

Ver perfil de usuario

Mensaje  eochaid el Miér Mayo 25, 2011 4:47 am

Eu vin estes días a militantes de EU no medio da asamblea apoiando cando as ideas expresadas comulgaban coas do seu partido, teño visto algún sindicalista da CIG bufar cando se mentaba para mal ó BNG ou á central sindical. Esté esta xente a título meramente persoal ou seguen a ser militantes no medio da asamblea?

eochaid

Ver perfil de usuario

Mensaje  suso el Miér Mayo 25, 2011 8:34 am

eochaid escribió:Eu vin estes días a militantes de EU no medio da asamblea apoiando cando as ideas expresadas comulgaban coas do seu partido, teño visto algún sindicalista da CIG bufar cando se mentaba para mal ó BNG ou á central sindical. Esté esta xente a título meramente persoal ou seguen a ser militantes no medio da asamblea?

A ver todo o mundo ten unha ideoloxía e sentirase máis idenficado cas propostas que tiren cara ela. Se se fala mal do BNG e se fai con razón, pois eu non teño nada que dicir. Pero digo eu, se un anarquista está na asamblea segue sen ser anaquista? Non, tirará igualmente cara a súa ideoloxía. Se unha persoa non é militante dun partido pero si é simpatizante e o vota, non seguirá tendo esa ideoloxía? Na asamblea, nestas eleccións, a maioría da xente votaron a algún partido, fose o que fose. E se o votaron será por que se sentían identificados co que ese partido di (ven sexa maioritario ou non) entón, esa xente xa non pode participar? Ou únicamente defende a súa ideoloxía o militante e non o simpatizante.

Por outra parte, eu coñezo bastante xente e vin a xente do PP falar, a xente anarquista falar, e incluso ese home maior o de "compañeiros e compañeiras" é militante e parte da candidatura dun partido minoitario. Do mesmo partido que un que está sempre a grabar, arxentino. Porque eu sexa militante nun partido non deixo de ter unah ideoloxía máis marcada ca que poda ter un simpatizante. E nesas asambleas, os hai de moitos partidos, tanto militantes como simpatizantes.

suso

Ver perfil de usuario

Mensaje  Adrian el Miér Mayo 25, 2011 7:20 pm

Igual non se está dando conta a xente da asamblea de Vigo... pero o feito de saber que na organización hai xente militante en partidos está arredando á poboación a participar. E sigo sen entender, porque ninguén o explica, como se pode estar nesa acampada, que nace do malestar da cidadanía cos partidos políticos, cando se milita nun.

Adrian

Ver perfil de usuario

siendo menor?

Mensaje  xeila_roco el Vie Jun 03, 2011 6:57 am

hola, queria saber si siendo menor puedes acampar alli una noche. quiero que cambien las cosas, pero no se que puedo hacer. gracias

xeila_roco

Ver perfil de usuario

Mensaje  Campi_Vigo el Vie Jun 03, 2011 9:22 am

xeila_roco escribió:hola, queria saber si siendo menor puedes acampar alli una noche. quiero que cambien las cosas, pero no se que puedo hacer. gracias

En principio desconozco si estuvo alguna persona menor ya en la acampada durmiendo por la noche (tanto arriba como abajo), se que colaborando con nosotros tenemos gente de todas las edades. Igualmente intentare informarme un poco con alguna comision que me pueda decir algo Smile

Campi_Vigo
Admin

Ver perfil de usuario

Mensaje  Contenido patrocinado Hoy a las 6:01 pm

Contenido patrocinado

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba